Jaki jest koszt dostawy?
Dla zamówień do kwoty 199,99 zł koszty przesyłek prezentują się następująco:

9,99 zł
– przesyłka kurierska InPost (płatna z góry)
15,99 zł – przesyłka kurierska InPost (za pobraniem)
9,99 zł – przesyłka do paczkomatu (płatna z góry)

Przy zamówieniach powyżej 200 zł – dostawa jest darmowa, realizowana każdą z powyższych opcji wysyłki.

W jakim czasie otrzymam przesyłkę?
Standardowo paczkę nadajemy do 3 dni roboczych od zakupu i otrzymania płatności (lub informacji że ma wyjść od nas za pobraniem). Do tego należy doliczyć 1-2 dni robocze niezbędne przewoźnikowi na jej doręczenie. Termin dostarczenia towaru może ulec wydłużeniu w okresach przedświątecznych, lub w przypadku gdy towar jest przygotowywany na specjalne zamówienie (np. rolety).

Moja paczka ma już nadany numer, ale nie mogę jej śledzić na stronie firmy kurierskiej.
Bez obaw – to normalna procedura, gdyż przy kierowaniu zamówienia do realizacji, do przesyłki generowana jest etykieta nadawcza. Zamówienie musi jednak w dalszym ciągu przejść etap weryfikacji w kolejce na magazynie, zostać spakowane, musimy wystawić dokument sprzedaży i finalnie dopiero wtedy paczka może zostać odebrana przez kuriera – cały ten etap zajmuje około 2-3 dni roboczych, ale jak tylko wyruszy od nas w drogę, otrzymasz osobne powiadomienie.

Moja przesyłka dojechała uszkodzona, co robić?
Wszystkie paczki, które wysyłamy ubezpieczone - prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń.
W przypadku, gdy paczka i jej zawartość są uszkodzone, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem – posiada on specjalne druki, z których należy skorzystać.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?
Nie, dostawy odbywają się tylko na terenie Polski.