Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Preferencje dotyczące plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie
Nie
Tak
Funkcjonalne pliki cookie są bezwzględnie niezbędne do świadczenia usług sklepu, a także do jego prawidłowego działania, dlatego nie ma możliwości odmowy ich użycia. Umożliwiają one użytkownikowi poruszanie się po naszej stronie internetowej i korzystanie z różnych opcji lub usług, które na niej istnieją.
Cookie Dostawca Przeznaczenie Termin ważności
PHP_SESSID nietylkofiranki.pl Plik cookie PHPSESSID jest natywny dla PHP i umożliwia stronom internetowym przechowywanie zserializowanych danych o stanie. Na stronie internetowej służy do ustanowienia sesji użytkownika i przekazania danych o stanie poprzez tymczasowe ciasteczko, które jest powszechnie znane jako ciasteczko sesyjne. Te pliki cookie pozostaną na Twoim komputerze tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. Sesja
PrestaShop-# nietylkofiranki.pl Jest to plik cookie, którego Prestashop używa do zapisywania informacji i utrzymywania otwartej sesji użytkownika. Umożliwia zapisywanie informacji takich jak waluta, język, identyfikator klienta między innymi danymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania sklepu. 480 godziny
Reklamowe pliki cookie
Nie
Tak
To te, które zbierają informacje o reklamach wyświetlanych użytkownikom serwisu. Mogą być anonimowe, jeśli zbierają tylko informacje o wyświetlanych powierzchniach reklamowych bez identyfikacji użytkownika lub spersonalizowane, jeśli zbierają dane osobowe użytkownika sklepu przez osobę trzecią, w celu personalizacji wspomnianych powierzchni reklamowych.
Analityczne pliki cookie
Nie
Tak
Zbierają informacje o tym, jak użytkownik przegląda sklep, zwykle anonimowo, choć czasami pozwalają również na jednoznaczną identyfikację użytkownika w celu uzyskania raportów o zainteresowaniach użytkowników produktami lub usługami, które oferuje sklep.
Wydajnościowe pliki cookie
Nie
Tak
Służą one do usprawnienia przeglądania i optymalizacji działania sklepu.
Inne pliki cookie
Nie
Tak
Są to pliki cookie bez wyraźnego celu lub te, które wciąż klasyfikujemy.

Jaki jest koszt dostawy?

Dla zamówień do kwoty 199,99 zł koszty przesyłek prezentują się następująco:

12,99 zł
– przesyłka kurierska DPD (płatna z góry)
9,99 zł – przesyłka do paczkomatu InPost (płatna z góry)
15,99 zł – przesyłka kurierska DPD (za pobraniem) koszt i formy dostawy

Przy zamówieniach powyżej 200 zł – dostawa jest darmowa, realizowana każdą z powyższych opcji wysyłki.

W jakim czasie otrzymam przesyłkę?

Standardowo paczkę nadajemy w 1 dzień roboczy od zakupu i otrzymania płatności. Do tego należy doliczyć 1-2 dni robocze niezbędne przewoźnikowi na jej doręczenie. Termin dostarczenia towaru może ulec wydłużeniu w okresach przedświątecznych, lub w przypadku gdy towar jest przygotowywany na specjalne zamówienie.

Moja paczka ma już nadany numer, ale nie mogę jej śledzić na stronie firmy kurierskiej.

Bez obaw – to normalna procedura, gdyż przy kierowaniu zamówienia do realizacji, do przesyłki generowana jest etykieta nadawcza. Zamówienie musi jednak w dalszym ciągu przejść etap weryfikacji w kolejce na magazynie, zostać spakowane, musimy wystawić dokument sprzedaży i finalnie dopiero wtedy paczka może zostać odebrana przez kuriera – cały ten etap zajmuje około 1-2 dni roboczych, ale jak tylko wyruszy od nas w drogę, otrzymasz osobne powiadomienie.

Moja przesyłka dojechała uszkodzona, co robić?

Wszystkie paczki, które wysyłamy są ubezpieczone - prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń.
W przypadku, gdy paczka i jej zawartość są uszkodzone, prosimy o sporządzenie protokołu szkody z kurierem – posiada on specjalne druki, z których należy skorzystać.

Czy wysyłacie przesyłki za granicę?

Nie, dostawy odbywają się tylko na terenie Polski.

Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak, oczywiście. Należy zaznaczyć opcję " odbiór osobisty " wybierając formę dostawy. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, skontaktujemy się z Klientem.