1. Jak można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami pod numerem telefonu +48 22 120 25 77 albo napisania do nas wiadomości przez formularz kontaktowy https://nietylkofiranki.pl/kontakt

2. W jakich godzinach można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Nasi konsultanci odbierają połączenia w godzinach 8:30 - 15:30

3. W jakim czasie zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone do Klienta?
Po pojawieniu się zamówienia w systemie i opłaceniu go mamy 2 dni robocze na spakowanie oraz przekazanie paczki kurierowi. Dodatkowo przewoźnik ma 1-2 dni robocze na dostarczenie przesyłki.

4.Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Konsultanci nie przyjmują zamówień telefonicznych oraz mailowych.

5. Czy dokonujemy poprawek krawieckich?
Nasza firma nie świadczy usług krawieckich.

6. Czy wysyłamy próbki materiałów?
Nie wysyłamy próbek materiałów do Klienta.

7. Co mamy zrobić gdy paczka przyjdzie uszkodzona?
W przypadku gdy stwierdziliśmy uszkodzenie paczki w trakcie jej odbioru, możemy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli zamówione przedmioty są nieuszkodzone i ich ilość się zgadza to możemy śmiało przyjąć paczkę. Natomiast jeśli towar został uszkodzony w transporcie lub nie zgadza się jego zawartość, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać protokół szkody z kurierem. W takiej sytuacji prosimy również o kontakt mailowy z nami pod adresem biuro@nietylkofiranki.pl

8. Czy można przełożyć wysyłkę paczki na późniejszy termin?
Oczywiście że tak. Wiadomość z docelową datą wysyłki należy wpisać w "komentarzu do zamówienia".

9. Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Tak, oczywiście. Należy zaznaczyć opcję " odbiór osobisty " w formularzu dostawy. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, skontaktujemy się z Klientem.

10. Czy można łączyć kody rabatowe w jednym zamówieniu?
Kody Rabatowe nie łączą się. W zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.

11. Czy kody rabatowe łączą się z innymi promocjami w sklepie?
Nie można użyć kodu rabatowego na produkty w promocji.

12. Co zrobić gdy po zapisaniu się do Newslettera nie dotarł do nas kod rabatowy?
Czasami zdarza się, że wiadomość z kodem trafia do spamu lub powiadomień - dla pewności sprawdź te foldery. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że wiadomość faktycznie do Ciebie nie dotarła należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

13. Co zrobić gdy otrzymamy nie swoje zamówienie?
W sytuacji gdy otrzymamy nie swoje zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny +48 22 120 25 77 bądź mailowy biuro@nietylkofiranki.pl z Działem Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej zamienić paczki, tak aby Klient był usatysfakcjonowany.

14. Czy można zamówić rolety na wymiar?
Tak, oczywiście. Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj.

15. Gdzie można śledzić paczkę?
W wiadomości potwierdzającej zamówienie znajdziesz numer przesyłki, skopiuj go i wklej na stronie swojego przewoźnika.

16. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Jak dokończyć transakcję?
Jeżeli płatność PAYU zostanie przerwana to należy dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto. Wszystkie potrzebne informację znajdziesz tutaj.

17. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu?
Jeżeli chcemy zmienić coś w swoim zamówieniu, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant sprawdzi na jakim etapie jest realizacja zamówienia i poinformuję Cię czy jest taka możliwość.

18. Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie jest to konieczne. Zamówienie można złożyć jako gość.

19. Wymiary firan/zasłon podane są przed czy po marszczeniu?
Wszystkie wymiary podane są przed marszczeniem.

20. Czy można dokonać zwrotu?
Tak, zwrotu można dokonać bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki.

21. Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu - pobierz.

22. Gdzie znajdę formularz reklamacji?
Formularz reklamacyjny - pobierz.

23. Na jaki adres odesłać przesyłkę?
Metiz Sp. z o o
ul. Główna 51
05-500 Jazgarzew
Zachęcamy, aby nadać ją jako paczka rejestrowana (z numerem nadania).

24. Gdzie znajdę instrukcję montażu rolet?
Instrukcja montażu rolet - pobierz.