1. Jak można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami pod numerem telefonu +48 22 120 25 77 albo napisania do nas wiadomości przez formularz kontaktowy https://nietylkofiranki.pl/kontakt
2. W jakich godzinach można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Nasi konsultanci odbierają połączenia w godzinach 8:00 - 15:00
3. W jakim czasie zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone do Klienta?
Po pojawieniu się zamówienia w systemie i opłaceniu go mamy 4 dni robocze na spakowanie oraz przekazanie paczki kurierowi. Dodatkowo przewoźnik ma 1-2 dni robocze na dostarczenie przesyłki.
4.Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, można złożyć zamówienie telefonicznie.
5. Czy dokonujemy poprawek krawieckich?
Nasza firma nie świadczy usług krawieckich.
6. Czy wysyłamy próbki materiałów?
Nie wysyłamy próbek materiałów do Klienta.
7. Co mamy zrobić gdy paczka przyjdzie uszkodzona?
W przypadku gdy stwierdziliśmy uszkodzenie paczki w trakcie jej odbioru, możemy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli zamówione przedmioty są nieuszkodzone i ich ilość się zgadza to możemy śmiało przyjąć paczkę. Natomiast jeśli towar został uszkodzony w transporcie lub nie zgadza się jego zawartość, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać protokół szkody z kurierem. W takiej sytuacji prosimy również o kontakt mailowy z nami pod adresem biuro@nietylkofiranki.pl
8. Czy można przełożyć wysyłkę paczki na późniejszy termin?
Oczywiście że tak. Wiadomość z docelową datą wysyłki należy wpisać w "komentarzu do zamówienia".
9. Czy można łączyć kody rabatowe w jednym zamówieniu?
Kody Rabatowe nie łączą się. W zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.
10. Czy kody rabatowe łączą się z innymi promocjami w sklepie?
Nie można użyć kodu rabatowego na produkty w promocji.
11. Co zrobić gdy po zapisaniu się do Newslettera nie dotarł do nas kod rabatowy?
Czasami zdarza się, że wiadomość z kodem trafia do spamu lub powiadomień - dla pewności sprawdź te foldery. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że wiadomość faktycznie do Ciebie nie dotarła należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
12. Co zrobić gdy otrzymamy nie swoje zamówienie?
W sytuacji gdy otrzymamy nie swoje zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny +48 22 120 25 77 bądź mailowy biuro@nietylkofiranki.pl z Działem Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej zamienić paczki, tak aby Klient był usatysfakcjonowany.
13. Gdzie można śledzić paczkę?
W wiadomości potwierdzającej zamówienie znajdziesz numer przesyłki, skopiuj go i wklej na stronie swojego przewoźnika.
14. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Jak dokończyć transakcję?
Jeżeli płatność PAYU zostanie przerwana to należy dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto. Wszystkie potrzebne informację znajdziesz tutaj.
15. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu?
Jeżeli chcemy zmienić coś w swoim zamówieniu, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant sprawdzi na jakim etapie jest realizacja zamówienia i poinformuję Cię czy jest taka możliwość.
16. Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie jest to konieczne. Zamówienie można złożyć jako gość.
17. Wymiary firan/zasłon podane są przed czy po marszczeniu?
Wszystkie wymiary podane są przed marszczeniem.
18. Czy można dokonać zwrotu?
Tak, zwrotu można dokonać bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki.
19. Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu - pobierz.
20. Gdzie znajdę formularz reklamacji?
Formularz reklamacyjny - pobierz.
21. Na jaki adres odesłać przesyłkę?
Grupa DCC sp. z o.o.
ul. Al. Krakowska 10
05-090 Janki
Zachęcamy, aby nadać ją jako paczka rejestrowana (z numerem nadania).
22. Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Tak, oczywiście. Należy zaznaczyć opcję " odbiór osobisty " wybierając formę dostawy. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, skontaktujemy się z Klientem.
23. Zamówienie kliku produktów tego samego koloru
Drogi Kliencie, jeśli planujesz zakupić większą ilość firan/zasłon lub tkanin, zrób to od razu - może się zdarzyć tak, że za jakiś czas będziemy mieli już inną partię produkcyjną danej kolekcji - a w zależności od partii dostawy kolory tkanin potrafią się nieznacznie różnić odcieniem, wynika to z technologii produkcji (minimalnie inne proporcje barwników i czas barwienia w fabryce).
24. Brak towaru w magazynie
Drogi Kliencie, może się zdarzyć, że w naszej ofercie zabraknie jakiegoś modelu lub koloru, o czym staramy się informować najszybciej jak to możliwe. Niestety nie mamy wpływu na pojawiające się braki magazynowe, które wynikają z winy producenta / dostawcy. Dokładamy wszelkich starań, żeby takie niedogodności się nie powtarzały!
25. Jak wygląda zwrot zestawu prezentowego/zestawu akcesoriów kuchennych?
Zwrotu zestawu prezentowego/akcesoriów kuchennych można dokonać bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. Zestaw powinien zostać odesłany w całości.
26. Czy kod rabatowy za zapis do Newslettera działa na produkty w promocji?
Nie, kod rabatowy za zapis do Newslettera nie łączy się z innymi produktami w promocji.
27. Czy można złożyć zamówienie w ilości hurtowej?
Przy zamówieniach hurtowych zapraszamy przed złożeniem zamówienia do kontaktu mailowego z naszym Biurem Obsługi Klienta biuro@nietylkofiranki.pl w celu sprawdzenia dostępności wybranego produktu w większej ilości.
28. Jaki jest czas realizacji zamówień hurtowych/indywidualnych?
Zamówienia hurtowe i indywidualne mają wydłużony czas realizacji, który ustalany jest z Klientem podczas składania zamówienia w prowadzonej korespondencji mailowej.
29. Jak prawidłowo marszczyć firany / zasłony?
Aby zmarszczyć firanę lub zasłonę należy najpierw związać ze sobą sznureczki z jednej strony, a następnie marszczyć firanę lub zasłonę do momentu osiągnięcia oczekiwanej szerokości. Po zmarszczeniu należy związać sznurki z drugiej strony. Nie rozmarszczamy do prania.