Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści, dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Preferencje dotyczące plików cookie

Funkcjonalne pliki cookie
Nie
Tak
Funkcjonalne pliki cookie są bezwzględnie niezbędne do świadczenia usług sklepu, a także do jego prawidłowego działania, dlatego nie ma możliwości odmowy ich użycia. Umożliwiają one użytkownikowi poruszanie się po naszej stronie internetowej i korzystanie z różnych opcji lub usług, które na niej istnieją.
Cookie Dostawca Przeznaczenie Termin ważności
PHP_SESSID nietylkofiranki.pl Plik cookie PHPSESSID jest natywny dla PHP i umożliwia stronom internetowym przechowywanie zserializowanych danych o stanie. Na stronie internetowej służy do ustanowienia sesji użytkownika i przekazania danych o stanie poprzez tymczasowe ciasteczko, które jest powszechnie znane jako ciasteczko sesyjne. Te pliki cookie pozostaną na Twoim komputerze tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. Sesja
PrestaShop-# nietylkofiranki.pl Jest to plik cookie, którego Prestashop używa do zapisywania informacji i utrzymywania otwartej sesji użytkownika. Umożliwia zapisywanie informacji takich jak waluta, język, identyfikator klienta między innymi danymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania sklepu. 480 godziny
Reklamowe pliki cookie
Nie
Tak
To te, które zbierają informacje o reklamach wyświetlanych użytkownikom serwisu. Mogą być anonimowe, jeśli zbierają tylko informacje o wyświetlanych powierzchniach reklamowych bez identyfikacji użytkownika lub spersonalizowane, jeśli zbierają dane osobowe użytkownika sklepu przez osobę trzecią, w celu personalizacji wspomnianych powierzchni reklamowych.
Analityczne pliki cookie
Nie
Tak
Zbierają informacje o tym, jak użytkownik przegląda sklep, zwykle anonimowo, choć czasami pozwalają również na jednoznaczną identyfikację użytkownika w celu uzyskania raportów o zainteresowaniach użytkowników produktami lub usługami, które oferuje sklep.
Wydajnościowe pliki cookie
Nie
Tak
Służą one do usprawnienia przeglądania i optymalizacji działania sklepu.
Inne pliki cookie
Nie
Tak
Są to pliki cookie bez wyraźnego celu lub te, które wciąż klasyfikujemy.

1. Jak można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszymi konsultantami pod numerem telefonu +48 22 120 25 77 albo napisania do nas wiadomości przez formularz kontaktowy https://nietylkofiranki.pl/kontakt

2. W jakich godzinach można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Nasi konsultanci odbierają połączenia w godzinach 8:00 - 15:00

3. W jakim czasie zamówienie będzie zrealizowane i dostarczone do Klienta?

Po pojawieniu się zamówienia w systemie i opłaceniu go mamy 4 dni robocze na spakowanie oraz przekazanie paczki kurierowi. Dodatkowo przewoźnik ma 1-2 dni robocze na dostarczenie przesyłki.

4.Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

5. Czy dokonujemy poprawek krawieckich?

Nasza firma nie świadczy usług krawieckich.

6. Czy wysyłamy próbki materiałów?

Nie wysyłamy próbek materiałów do Klienta.

7. Co mamy zrobić gdy paczka przyjdzie uszkodzona?

W przypadku gdy stwierdziliśmy uszkodzenie paczki w trakcie jej odbioru, możemy sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Jeżeli zamówione przedmioty są nieuszkodzone i ich ilość się zgadza to możemy śmiało przyjąć paczkę. Natomiast jeśli towar został uszkodzony w transporcie lub nie zgadza się jego zawartość, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać protokół szkody z kurierem. W takiej sytuacji prosimy również o kontakt mailowy z nami pod adresem biuro@nietylkofiranki.pl

8. Czy można przełożyć wysyłkę paczki na późniejszy termin?

Oczywiście że tak. Wiadomość z docelową datą wysyłki należy wpisać w "komentarzu do zamówienia".

9. Czy można łączyć kody rabatowe w jednym zamówieniu?

Kody Rabatowe nie łączą się. W zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.

10. Czy kody rabatowe łączą się z innymi promocjami w sklepie?

Nie można użyć kodu rabatowego na produkty w promocji.

11. Co zrobić gdy po zapisaniu się do Newslettera nie dotarł do nas kod rabatowy?

Czasami zdarza się, że wiadomość z kodem trafia do spamu lub powiadomień - dla pewności sprawdź te foldery. Gdy po sprawdzeniu okaże się, że wiadomość faktycznie do Ciebie nie dotarła należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

12. Co zrobić gdy otrzymamy nie swoje zamówienie?

W sytuacji gdy otrzymamy nie swoje zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny +48 22 120 25 77 bądź mailowy biuro@nietylkofiranki.pl z Działem Obsługi Klienta. Postaramy się jak najszybciej zamienić paczki, tak aby Klient był usatysfakcjonowany.

13. Gdzie można śledzić paczkę?

W wiadomości potwierdzającej zamówienie znajdziesz numer przesyłki, skopiuj go i wklej na stronie swojego przewoźnika.

14. Nie udało mi się opłacić zamówienia. Jak dokończyć transakcję?

Jeżeli płatność PAYU zostanie przerwana to należy dokonać wpłaty bezpośrednio na nasze konto. Wszystkie potrzebne informację znajdziesz tutaj.

15. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu?

Jeżeli chcemy zmienić coś w swoim zamówieniu, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konsultant sprawdzi na jakim etapie jest realizacja zamówienia i poinformuję Cię czy jest taka możliwość.

16. Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne. Zamówienie można złożyć jako gość.

17. Wymiary firan/zasłon podane są przed czy po marszczeniu?

Wszystkie wymiary podane są przed marszczeniem.

18. Czy można dokonać zwrotu?

Tak, zwrotu można dokonać bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki.

19. Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu - pobierz.

20. Gdzie znajdę formularz reklamacji?

Formularz reklamacyjny - pobierz.

21. Na jaki adres odesłać przesyłkę?

Grupa DCC sp. z o.o.
ul. Al. Krakowska 10
05-090 Janki
Zachęcamy, aby nadać ją jako paczka rejestrowana (z numerem nadania).

22. Czy można osobiście odebrać zamówienie?

Tak, oczywiście. Należy zaznaczyć opcję " odbiór osobisty " wybierając formę dostawy. Gdy paczka będzie gotowa do odbioru, skontaktujemy się z Klientem.

23. Zamówienie kliku produktów tego samego koloru

Drogi Kliencie, jeśli planujesz zakupić większą ilość firan/zasłon lub tkanin, zrób to od razu - może się zdarzyć tak, że za jakiś czas będziemy mieli już inną partię produkcyjną danej kolekcji - a w zależności od partii dostawy kolory tkanin potrafią się nieznacznie różnić odcieniem, wynika to z technologii produkcji (minimalnie inne proporcje barwników i czas barwienia w fabryce).

24. Brak towaru w magazynie

Drogi Kliencie, może się zdarzyć, że w naszej ofercie zabraknie jakiegoś modelu lub koloru, o czym staramy się informować najszybciej jak to możliwe. Niestety nie mamy wpływu na pojawiające się braki magazynowe, które wynikają z winy producenta / dostawcy. Dokładamy wszelkich starań, żeby takie niedogodności się nie powtarzały!

25. Jak wygląda zwrot zestawu prezentowego/zestawu akcesoriów kuchennych?

Zwrotu zestawu prezentowego/akcesoriów kuchennych można dokonać bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki. Zestaw powinien zostać odesłany w całości.

26. Czy kod rabatowy za zapis do Newslettera działa na produkty w promocji? 

Nie, kod rabatowy za zapis do Newslettera nie łączy się z innymi produktami w promocji.